Friday 9 November 2012

Result Exam Pelajar Diploma UiTM Dah Keluar!


Selamat pagi bloggers.  Salam Jumaat.  9/11/2012 tarikh yang ditunggu-tunggu bagi pelajar Diploma UiTM di seluruh Malaysia.  Selepas pukul 12:00 a.m tadi pun dah ada juga result yang disend ke email para pelajar.  Dan aku yakin and pasti kat Facebook and Twitter ramai pelajar diploma dari UiTM tengah post pasal result sekarang.  Aku bangun pagi tadi terus on laptop, nak cek result.  Hehe..  Mana taknya, dari semalam aku nervous pasal result ni.  And I'm jumping over joy right now and senyum sampai kat telinga.  Muehehe...

Result aku:

Thanks God aku dapat maintain keputusan aku walaupun taklah sehebat result kawan-kawan aku yang lain. Tak sangka plak aku dapat AD lagi sem ni sebab ada satu dua subjek yang aku selalu dapat markah rendah semasa quiz and aku hanya berharap semua subjek aku semasa sem 3 ni tadi lulus.  Aku puas hati dengan keputusan aku sebab ni sebab aku dah berusaha untuk memperbaiki markah aku semasa final exam sem 3 ni tadi.  

Aku nak ucap tahniah kepada kawan-kawan aku yang dapat result gempak dan juga kepada student UiTM yang lain.  Terima kasih juga kepada yang mendoakan aku untuk final exam ni tadi.  :)  



If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

1 comment: