Monday 26 November 2012

Mega GiveAway Dari www.yanayassin.com


Click banner untuk join

Mood rajin datang mendadak hari ni \(^^)/ Almaklumlah dah lama gak aku tak online.  Aku join GA dari Yana Yassin plak kali ni.  Cara nak join hanyalah tempek banner kat atas and ceritakan bittersweet moments kita semasa berblogging ni.  

And this is my bittersweet moments as a blogger :P Aku berblogging ni tak sampai setahun pun memandangkan aku baru ada blog dalam awal bulan Mac 2012.  Berblogging ni tak banyak karenah pun sebenarnya, just susah sikit kalau nak kumpul follower tu.  Mula-mula tu bimbang gak arr ada yang tak nak follow and tak baca pun apa yang aku post kat blog ni.  

Tapi sekarang syukur sangat sebab aku dah ada 2xx orang follower.  Thanks a lot to those that follow me :) Lagipun aku suka memotivasikan diri aku dengan bloggers/online readers melalui blog ni.

Untuk melengkapkan syarat GA ni, aku tag Cikgu MaCik Siti and Asmar Arafad.  

If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: