Saturday 10 November 2012

Monster Inside Me?



Salam 1 Malaysia bloggers yang ku sayang dan cinta sekalian.  Hoho..  Mood banyak baik, jadi aku pun rajin nak update blog.  Tapi ada satu benda yang buat aku bingung tak habis-habis ni.  Badan aku tak nak membesar, memanjang (maksud aku semakin tinggi.  jangan salah faham pula ek.  hehe) adalah walaupun tak panjang mana pun.  Apa yang aku maksudkan dalam tajuk di atas ialah, macam ada benda dalam badan aku ni yang makan semua makanan aku.  Huh..  Tinggi aku 162cm, berat aku tak nak gtau.  Privasi ok.  Hahah :D

Masalah aku kat sini ialah berat badan aku susah nak naik.  Bukan sebab aku tak suka makan ke, banyak main ke.  Masa cuti semester ni aku rasa memang aku banyak makan arr gak.  Tapi bila aku rasa aku banyak makan, masa tu gak arr aku rasa aku ni makin mengecil.  Hahahampeh tol...

Aku tak tau arr dalam perut aku ni ada black hole ke ape aku mudah rasa lapar sekarang.  Kalau nak kata cacing, aku ada juga makan ubat cacing sebelum ni.  Tapi selalunya kalau kes macam ni (eceh.. :P), mesti sebab metabolisma aku tinggi.

So bagi korang yang ada baca or terbaca post aku ni, bleh tak korang bagi tips or cadangan kat aku cara nak tingkatkan berat badan ni.  Hehe..  Selalunya orang bingung nak makan banyak sebab takut berat badan makin naik, aku plak lain.
If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: