Thursday 1 November 2012

I'm Joining Churp Churp



I'm a churper right now.  Baru tadi aku buat akaun churp churp yang baru.  Yang hari tu aku dah buat, tapi aku sign in guna Facebook.  Yang sekarang ni dah tak dapat nak sign in guna Facebook, yang dapat pun cuma guna Twitter je.  Buat masa sekarang aku masih terkial-kial lagi ngan benda ni.  Hoho...  Saya budak baru belajar.  

Aku pun belum pasti lagi cara aku share iklan tu betul ke tak.  Ada gak aku ikut tutorial dari sini dan sini.  Tapi sekarang Churp Churp dah upgrade site dorang, adalah perbezaan sikit daripada tutorial yang aku ikut tu.


Hee..  Kosong sen masih.  Aku baru follow sorang je.  So sekarang aku harap sesiapa yang dah join Churp Churp ni, aku harap ada yang sudi follow aku.  Aku akan follow korang balik :)  Tiada paksaan ok...  Hee.  Korang bleh lah g Kiko Punya Churp Churp ni, aku ada gak post satu dua benda tadi.  


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: