Monday 5 November 2012

First GA bY TirahZairi


Hey people... Kali ni aku join give away lagi daripada Miss Tirah.  Aku dijemput oleh owner blog sendiri untuk join GA ni.  Memandangkan aku free je sekarang, aku pun support lah GA ni.  Mana tau aku bertuah kali ni kan.  Hehe..  Lagi pun senang je nak join GA ni.  Tak perlu banyak benda yang perlu dibuat.

Yang ni plak banner yang aku buat untuk GA ni.  Simple je...  Tuan punya blog suruh buat slogan "Bukan.Retis.Fofular".  So inilah hasilnya.

     Photobucket

Cara-cara nak join:

  • Buat entry bertajuk "First GA bY TirahZairi"
  • Letakkan slogan "Bukan.Ratis.Fofular" - Ikut kreativiti sendiri, then backlinkkan ke entry GA tuan punya blog
  • Tag blogger lain

Hadiah disediakan kepada 20 pemenang yang terpilih dan blog juga akan diriview.  Klik banner di atas untuk join.


And blogger yang ditag ialah:





If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: