Monday 26 November 2012

Ready Untuk Semester Baru!



Weeeee......  Lama dah aku tak update blog ni sebab broadband aku baru je hidup.  Hoho..  Ok, straight kepada tajuk di atas.  Tak lama lagi aku dah nak balik kolej, start semester baru.  Kurang seminggu je lagi cuti habis.  Sob sob sob...

By the way, I'm mentally prepared for this new semester.  Semester ni memang kitorang akan menjadi lebih sibuk sebab kitorang akan buat event bagi subjek Organizing Event and ada killer subjek gak.  Aku harap aku bleh maintain CGPA untuk part 4 ni.


And aku harap aku menjadi student yang lebih baik untuk semester baru ni.  Haha...  :D Memanglah aku tak pernah escape class, tu pun sebab aku takut aku tak dapat markah yang baik dalam exam or quiz tu.  Tapi yang aku yakin, aku nak merajinkan diri lagi kumpul cop aktiviti banyak-banyak supaya aku dapat kolej lagi untuk semester seterusnya.  


Mungkin lepas ni aku jarang update blog sebab sibuk dengan persiapan untuk balik semula ke kolej.  Lagipun sekarang aku selalu melanggan broadband untuk beberapa hari je.  Kalau dah kat kampus baru aku nak langgan pakej sebulan tu.  Jimat sikit..  Hehe...  Kepada yang dah nak balik semula ke kampus tu aku nak ucapkan SELAMAT HABIS BERCUTI!!!...  Haha..  Jelez plak aku tengok cousins and adik-adik aku masih cuti.

New semester, new target, new heart





If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: