Thursday 18 October 2012

The End of this Semester ^________^



Tanggal 18 October 2012 (12:00 tengah hari), berakhir sudah untuk semester ke tiga aku.  Hoho..  Subjek yang aku seat pagi tadi antara killer paper untuk semester ni.  Nasib baik gak soalan nya tak berapa susah.  Tapi ada satu soalan aku salah jawab, slack tu.  Tapi whatever will be, will be lah.  Yang penting aku dah buat yang terbaik dan exam pun dah habis.  Ngehehe...  Lepas ni hanya tunggu result exam je lagi.  Maybe 8 November ni result dah klua dah.  Nervous3....  Harap-harap semua subjek lulus juga untuk semester ni.

Tapi yang tak bestnya, sem depan aku belum tentu lagi dapat kolej.  Baru-baru ni senarai nama pelajar perempuan yang dapat kolej/hostel semuanya dari pelajar part 1 untuk semester ni.  Memang ramai arr yang bangang sebab tiada sorang pun student dari bahagian lain yang tersenarai.  Pemilihan pelajar yang layak adalah berdasarkan CGPA student dan sama ada student tu aktif dengan kegiatan di kampus ataupun tidak. Sob sob sob...  Terpaksa kitorang menyewa sem depan.  Time tu gak duit akan banyak dipakai sebab course kitorang bagi student part 4 akan mengadakan event bagi subjek Organizing Event.  Apa bleh buat..  Cobaaannnnn.....
If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: