Thursday 18 October 2012

Alphabet Beads Brecelets! Projek Untuk Cuti Semester


Selamat pagi petang siang dan malam bloggers!  Sekarang aku dah kat rumah dah..  I wanna say uuu lala.  Baru je petang tadi aku bertolak dari kampus.  Then time otw pulang tadi aku singgah dulu kat Popular, beli Alphabet Beads Mini-Book and Kit yang aku dah lama nak beli sebelum aku exam awal bulan 10 ni tadi.

Tadaaa...  

Hoho...  Yang ni sesuai arr untuk orang yang baru nak berjinak dengan benda ni macam aku.  Aku beli pun sebab aku tak nak cuti semester aku nanti memboshankan sangat.  Yang ni aku beli dengan harga RM19.90.  Kalau nak yang lebih besar lagi aku nampak ada yang berharga RM50 macam tu.  

Rilakkuma pun nak bergambar juga.  Ngeheheh...

Kat dalam kotak tu dah ada tiga benang yang berlainan warna, mini-book mengenai cara membuat gelang tu tadi dan 100 manik huruf.  Cukuplah tu dulu kan untuk percubaan.  

Manik huruf, benang dan mini-book

Aku memang dari dulu suka buat benda ni.  Cuma kadang-kadang aku jadi malas nak siapkan kalau bahan tak cukup.  :D  Lepas ni aku nak merajinkan diri aku arr, memandangkan cuti sem ni masa lapang memang banyak.  Jadi ke tak, wait and see ok!  Kalau aku dah siapkan nanti, blehlah aku post kat blog ni.





If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: