Friday 5 October 2012

2 More Papers to Go! ^0^




Salam Jumaat blogger-blogger sekalian.  Pagi tadi aku dah sit untuk paper CSC134 (Computer and Information Processing).  Tinggal 2 paper je lagi pas ni, OMT155 (Interpersonal Communication for Office Professionals) dan OMT167 (Records Management for Office Professionals).

Susah giler paper CSC tu tadi..  Tak cukup masa nak cek betol ke tak jawapan yang aku bagi.  Dorhhh!...  Harap-harap carry mark untuk subjek tu dapat bantu aku dapat result yang lebih baiklah.  Semalam aku cek carry mark aku 42.75 over 50.  Hoho..  Tak sangka plak sebab sebelum ni test kitorang yang lepas-lepas tu pun kitorang belum tau lagi dapat berapa markah.  And yang aku suka sekali assignment individual kitorang, wajib bina blog tu aku dapat 9/10.  Tu pun nasib baik aku dah ada blog dari awal tahun ni.  Sayang giler kat blog aku ni.  :D

Lepas ni aku free sampailah hari Ahad sebab kitorang ada paper hari Ahad tu.  Ingatkan hari Ahad memang khas untuk ilek-ilek.  Apa bleh buatlah..  So sementara free ni lah aku rajin nak update blog.  Banyak gak draft yang aku buat, belum di update-update lagi.  Kepada yang ada exam gak buat masa sekarang, I wish you all the best!
If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: