Monday 29 October 2012

Peplum Dress



Omaiigadd omaiigaddd omaiigadd....  I'm craving for this dress.  Walaupun aku bukan type yang suka sangat guna spesies dress ni, tapi aku minat sangat tengok ni.  Nampak unik dan ala2 retro gitu.  Sekarang ni dah dress ni pun dah macam jadi trend sejak dari 2011 sehinggalah sekarang.  Peplum dress ni jenis dress yang ada struktur di bahagian pinggangnya.  

Picture source:  missiepopular.blogspot.com

Dan dari apa yang telah aku lihat dari gambar-gambar yang aku Google, dress ni sesuai untuk perempuan bertubuh lansing dan yang sama waktu dengannya sebab ia akan menambahkan rupa bentuk pada badan kita.  Len kali aku nak belilah satu.  Hehe...  Banyak yang cantik-cantik aku tengok.  Tapi kalau aku pakai tak taulah plak cantik ke tak.  :D


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

3 comments:

Misya said...

Salam..=) Nice blog!^^ Hati2 dgn lelaki ini! http://www.aimisyahirah.com/2012/10/vincent-lee-fong-lelaki-penipu-ini.html

Mr.J said...

Tunggu Kiko dressing macam tu.. mesti ramai yg terpikat.

Heiladies Co. said...

HAI DAPATKAN PEPLUM DENGAN HARGA PROMOSI SEMPENA PEMBUKAAN BLOG KAMI. HAPPY SHOPPING DEAR..