Friday 21 December 2012

Hadiah Giveaway Dah Sampai! :)


Hollaaa people....  Aku dah kat kampung sekarang ni.  Hoho..  And yang happynya masa aku dah kat bilik tadi aku tengok sampul surat daripada Tirah Zairi.  Weeee...  Aku rasa dah lama kiriman tu sampai, tapi aku je yang tak da di rumah.  Dah lama aku tunggu apa yang aku akan dapat untuk 18 peserta yang bertuah.  Hehe...  Then ini hadiah yang aku dapat


Cantik necklace ni.  Hee...  Bertambah lagi koleksi.  Xiexie sis! :)  Macam dah jadi hadiah untuk Christmas je rasanya.  ^^, Yang ni ialah entry untuk GA yang aku join tu.  Apa yang aku suka dengan cara beliau buat GA ni ialah pemilihan tak dibuat secara random.  GA beliau yang aku join tu ada suruh kitorang buat slogan dan pemenang akan dipilih berdasarkan slogan yang dibuat tu.  Well, fair and square lah kan.  Hee...  Aku harap bloggers lain pun boleh buat macam tu gak.  Baru ada produktiviti sikit.  Eceh ceh... Haha :D

Aku ni rajin gak arr join segmen and GA ni untuk support sesama blogger.  Tapi kalau banyak sangat syaratnya, aku pun jadi malaslah nak join.  Hehe.  Well, untuk GA bagi Tirah Zairi ni aku ada bertuah sikitlah.  Muehhehe... (^ ^)


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you