Wednesday 5 December 2012

No More Malware :)


Hey yow bloggers.  Ok, dari tajuk di atas maybe dalam masa terdekat ni tadi ada daripada korang yang tidak dapat mengunjungi blog sendiri sebab blog korang terkena Malware yang dikatakan datang dari content Nuffnang.  Aku pun tak dapat nak jenguk blog aku sendiri.  Sob sob sob...


So apa yang aku bleh buat tadi hanyalah buang kod dari nuffnang tu den cuba nak buang Malware tu.  Tapi bila aku cek menggunakan WebMaster Tool tadi jawapannya blog aku takda yang infected pun.  Then masa aku habis kelas tadi aku cek email, aku dapat email daripada pihak nuffnang mengatakan masalah di atas.  Nasib baik mereka ambil immediate action dan masalah ni diselesaikan dalam hari ni je.  Thumbs up NuffnangX! :)

Aku dah nak bengang dah tadi bila dapat tau blog aku ada kemungkinan terkena Malware gak sebab dulu ada jugak aku pernah sekali, dari content satu website yang ada bagi freebies.  Dah takda dah iklan nuffnang ni di blog aku.  Masih trauma lagi ni.  Eceh... Haha..  Apa-apapun nasib baik tak serious sangat benda ni.  *Ada mood balik :D *  Ok, so long people \ /


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: