Monday 10 December 2012

Blog Dah OTW Sambut Krismas ^o^


Salam sejahtera bloggers sekalian.  It's Monday!  And yeah I still have Monday Blues for this semester.  Haha...  Tiap minggu Monday Blues, belum kerja lagi aku dah nak membebel plak pasal MB ni.  What the tuttt.....  Well memandangkan hari ni hari Isnin, tak bermaksud aku nak post pasal MB jgak.  Nak topik yang happening arr sikit.  Hoho...

Hari ni dah 10hb 12, so semangat aku nak menyambut Krismas pun makin kuatlah.  Kat kedai-kedai pun dah banyak dah yang pasang lagu Krismas.  Huhu nak balik tapi belum ada cuti lagi.  21hb baru kitorang dibagi cuti.  Termasuk sem ni dah terlepas dua kli lah caroling and pra-Krismas yang selalunya diadakan setiap tahun.  Apa yang aku boleh buat sebelum balik rumah ni hanyalah hias blog aku dengan header Christmas theme and tambah snow efek kat blog.  Hoho..  Ada salji kat blog pun jadilah... :P


Tak sabar nak cuti wei.  Haha...  2 minggu je lagi  ^___________^







If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

1 comment:

Mr.J said...

Mr.J xbalik xmas..