Tuesday 14 August 2012

Rawrrrr. I love Domo!


Setiap orang mempunyai barang yang diminati bukan?  Kalau perempuan, kebanyakan mereka suka barang-barang yang kiut-kiut macam anak patung, keychain dan yang sama waktu dengannya.  Kalau aku pulak, aku suka barangan daripada domo-kun sangat10000x.  Apa sebab?  Tentu ada yang pelik mengapa sesetengah perempuan macam aku minat sangat dengan binatang yang coklat legam tu.  Aku minat domo-kun sebab rupanya yang ganas tu (rawrrrr) dan boleh lagi nampak kiut dalam bentuk barangan seperti keychain dan baju tu.

Aku mula tertarik hati kepada domo-kun tahun lepas bila aku beli baju untuk gawai.  Baju tu warna purple and masa tu aku belum tau lagi gambar yang ada pada baju tu domo-kun pun sebenarnya.  Aku just suka design baju tu yang rugged, domo-kun tu tengah pegang hp.

Ni arr koleksi Domo aku yang pertama.  Baju kaler purple

Then tak lama selepas tu, aku pun tengok makin banyak patung dan yang sama waktu dengannya macam kartun dalam baju aku tu.  Baru aku tahu namanya Domo-Kun.  Hehe...  Lepas tu mulalah aku start koleksi Domo aku.  Baru sikit je yang aku dah kumpul.  Nak tambah lagi len kali.  

keychain dan mini doll

One for me, one for him. :D

Domo mini bag 

Domo keychain and lanyard

Kiut + Ganas gambar rupa dorang.  Hehe...  P kalau dah bag Domo tu besar sangat aku x brapa minat sangat lah nak beli.  Aku minat yang mini-mini je.  Lepas ni aku nak cari topi Domo plak.  Blum terjumpa lagi kat Kuching ni.  Ngehehe...





If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

3 comments:

AJIB said...

very2 cute hehe

Kiko Chris said...

amacam?dh bminat juga ek?hehe

Kiko Chris said...

selamat hari raya aidilfitri to u....
jangan plak main mercun ek.hehe