Thursday 22 November 2012

Cuti Semester Dah Nak Habis



Salam 1 Malaysia bloggers.  Hari ni tanggal 22hb November 2012, tinggal 10 hari je aku bercuti.  Rasa cepat je masa berlalu.  Aku nak cuti lagi, belum puas bangun lambat.  Hik3...  I'm admitted that I'm kinda lazy to wake up in the morning.  Tu lah jarang nak tido awal, eye bag pun dah makin gelap.  

Baru pagi ni tadi plak aku daftar course untuk sem yang akan datang.  Bila nak daftar subjek, mulalah aku rasa malas sikit, sebab kalau dah dapat daftar subjek tu maksudnya cuti pun dah nak habis.  And nasib baik gak aku dapat bilik di kolej untuk semester 4 ni.  Tak payahlah aku berkongsi bilik dengan kawan aku yang lain lagi.  So I've prepared mentally and physically for this new semester.  Hoho...  Harap-harap semester ni pun berjalan dengan lancar macam semester 3 ni tadi.  

Tapi sayangnya masa ramai yang start nak cutilah kitorang plak yang nak start kuliah balik.  Hentam sajalah labuu....  Janji time Krismas nanti kitorang ada cuti.  ^^  


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: