Sunday 12 August 2012

My First Doodle!


Selamat pagi dunia....sekarang jam menunjukkan pukul 12:18 a.m.  Mesti ada gak yang masih menghadap laptop dan yang sama waktu dengannya sekarang ni kan?  Apalagi sekarang masih lagi hujung minggu, esok dapat bangun lambat skit.  hehe...  Disebabkan aku boring giler bebang hari ni tadi (walaupun ada aktiviti kat kampus dari pukul 8 - 4:00 p.m), aku pun try nak buat doodle.  Lama arr gak aku buat girl doodle ni.  First time aku buat oww...  Tak sangka menjadi gak.  Teror tak aku?  Hahahampeh masuk bakul angkat sendiri.

Inilah hasilnya setelah beberapa jam bermandi peluh...


Ok x doodle aku ni?  Nampak ayu je aku dalam doodle tu kan? Rambutnya pun pendek, macam rambut aku sekarang.  Hehe...  Aku masih blom pro lagi buat doodle ni and nampak gak kecacatannya.  Apa-apapun, aku puas dengan hasil doodle yang telah ku buat ni.  Len kali kalau ada masa free nanti aku nak buat lagi dan lagi...

Tido dulu.....  bubbye people.  :)


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: