Friday 24 August 2012

I Heart Sematan


Sematan di hatiku (Ambik tagline UiTM dulu.. :D)  Sematan merupakan tempat aku dilahirkan dan dibesarkan so memang hati aku kebanyakannya di Pekan Sematan.  Kawan aku juga lebih ramai berada di Sematan kerana sejak aku tadika sampai ke sekolah menengah aku belajar di Sematan.

Salah satu sebab aku suka tinggal di Sematan juga adalah kerana suasananya yang mendamaikan.  Kalau kat sekolah kitorang kat SMK Sematan, rasa windy-windy macam tu sebab jarak sekolah kitorang dengan pantai tidak sampai 3km pun.  Kat Sematan pun ada waterfall yang dekat ngan kawasan aku tinggal.  So kitorang senanglah nak cari tempat untuk hang out ngan kawan-kawan.  Kelmarin aku ngan kakak n adik aku pergi jalan-jalan kat Pantai Abang Amin di Sematan.  Kenapa nama pantai tu macam tu aku pun kurang pasti arr.  Hehe...  Kat pantai tu, kakak and adik aku berjoging sementara aku plak snap-snap gambar.

Korang tengok sendiri lah ya.. :)




Sunset glow...  Kalau pindah dari Sematan suatu hari kelak, I'm very sure I'm gonna miss this place :)


If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: