Thursday 4 October 2012

Jom Sama-sama LIKE Page Untuk Blog di Facebook :)


Siapa yang masih bangun sekarang put yo hands up!  Hehe...  Sekarang aku ingat nak study untuk subjek CSC134 sebab ada paper tu Jumaat ni.  *Sempat plak study sambil online ek..  Hee..*  Memandangkan masih ada masa untuk aku belajar lagi (tak sempat nak study semua baru padan muka aku), petang tadi aku pun buat arr page di Facebook untuk blog aku.  Bleh gak meningkatkan trafik aku dan bilangan pembaca post-post aku yang tak seberapa nak hebat ni.  :D  Tapi memang betul arr ada page untuk blog kita di Facebook boleh meningkatkan trafik blog kita.  Bilangan pengunjung blog aku pun bleh tahan banyak gak untuk hari ni selepas aku membuat page tu.

Page yang aku buat bagi blog aku ialah Whatever I Like.  Nama yang sama dengan nama blog aku.

Ni arr rupa page aku tu kat Facebook.. 

Bilangan yang LIKE plak baru 3.  Banyak kan?  *Please jawab banyak... Huhuheee*  By the way thanks bebanyak kepada yang dah like tu.  

Nah...  Baru 3 je yang like.  Ok arr daripada takde langsung.  ^_______^

Baiklah...  Kepada yang ada page untuk blog korang tu kat Facebook, korang bleh lah bagi link page korang tu kat sini ek (bahagian komen).  Blehlah kasi sesama blogger melawat page tu.  Mana tau ada yang berkenan, blehlah LIKE sekali.  Tak rugi punyerr....  That's all for today.  Nak sambung study dulu...  Wish me luck for this Friday.  ^o^

Nak tau cara nak buat Facebook Like Button untuk page blog korang kat Facebook, click here.



If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: