Saturday 9 March 2013

Done with our Event! ;)


Uhuk uhuk... Batuk jap memandangkan blog aku ni dah lama berdebu. :D Dah lama aku tak menaip kat blog aku ni sebab sibuk memanjang je. Baru hari ni tadilah aku dah rasa tak stress sangat dah sebab event kitorang dah berjalan dengan agak lancar tengah hari tadi.  Thanks God.  Memang pada semester ni masing-masing sibuk dengan persediaan untuk event kitorang iaitu Luncheon Talk yang bertajuk Striding Towards Victorious Future oleh Encik Mohamad Junaidi bin Mohidin dari SPA.  So kiranya lepas ni blehlah aku bergiat aktif balik dalam blog ni.  Eceh..  Hehe..


Banyak benda yang aku nak update and share ngn korang tapi selalunya memang aku tiada masa free sebelum ni.  Well, that's all for today.  Tak lama lagi nak study break, masa tu lah aku meluangkan masa dengan blog aku yang tersayang ni. :D K, take care people (^ ^)/
If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

No comments: