Sunday 2 September 2012

OMSAR Dinner Talk - Red Carpet Theme


Hey yow....  Happy Sunday bloggers sekalian.  Alamak...  Esok dah hari Isnin.  Mesti ramai yang rasa malas nak pergi kelas/sekolah esok kan?  Maklum laa...  Monday blues arr katakan.  Hehe...  Aku pun macam tu gak.  Minta-minta masa cepat berlalu, nak habiskan sem ke tiga ni dengan cepat.  Alright, back to the topic. Semalam kitorang pergi dinner untuk course kami yang dianjurkan oleh student part 4, nama group dorang Offabulousity dengan kerjasama OMSAR (Office Management Sarawak).  Tema yang dorang buat ala-ala red carpet di mana mereka mengupah ahli-ahli photographer untuk mengambil gambar kami semasa dinner tersebut berlangsung.  Then kitorang pun rasa artis lah masa tu.. :D

Kelmarin aku and roomate aku bersiap dari pukul 3:30 p.m macam tu sampai arr nak dekat pukul 5:00 p.m. Make up and buat rambut sendiri lagi, tu pasal lah lama.  Lagi pun kitorang mesti bergerak dalam pukul 5:30 ke hotel.  

Ramai yang cantik-cantik semalam, jelez I tau.  Apa-apapun, aku enjoy dapat hangout dengan classmates aku malam tadi.  Release tension sekejap.  Tapi minggu ni akan tension balik.  Apa bleh buat daa....

Bawah ni plak aku nak share gambar yang dah di snap malam tadi.  Jeng jeng jeng...

Aku yang ala-ala hippy.  Sebelah aku tu plak Annie..

I look funny and I know it :D

Aku and the gang..  Yang sebelah aku tu Sanchezia, Cynthia and yang last sekali tu Beckclean.

Dari kanan, Fifi, Annie, Bibiana, Rolydia, Fran, Beckclean, Cynthia, Cici.  Dan lastly aku...

Gambar ni aku dapat daripada kawan-kawan aku, Annie and Cynthia.  Thanks to them...





If you like it, click the LIKE button ok?Thank you

2 comments:

THE AUTHOR said...

You look beautiful...!!

Kiko Chris said...

thanks!:D besa je tuu...